Webové stránky

Stránky děláme pro potenciální zákazníky

Nejdříve společně určíme, co je cílem webu a pro koho jsou stránky určeny. Můžete chtít například sbírat nové poptávky. Potenciálním zákazníkům na stránkách nabídneme zajímavý obsah a přesvědčíme je, že jste tím pravým partnerem. Na webu nesmí chybět jednoduchá možnost, jak zájemci svůj požadavek odešlou, případně rovnou specifikují konkrétní poptávku.

Obsah webu musí zaujmout a přesvědčit

Obsah i forma webových stránek musí jít ruku v ruce. Obsah je připraven pro danou cílovou skupinu a mluví srozumitelných jazykem. Texty jsou stručné a hutné, neobsahují zbytečné fráze, které návštěvníky zdržují. Obrázky na webu jsou pokud možno autentické, vždy souvisí s nabízenými produkty či službami. Usměvané lidi z fotobank na našich stránkách nenajdete. Celkový grafický design – obal webu je spíše nekomplikovaný, návštěvníky neruší a dává vyniknout samotnému obsahu, kvůli kterému zájemci na stránky přišli.

Výsledky webu přehledně v číslech a grafech

Stránky jsou hotové, ale práce nekončí. Neustále monitorujeme funkčnost webu a hlavně sledujeme návštěvnost. Průběžně ji vyhodnocujeme a společně navrhujeme další vylepšení. Měříme především tzv. konverze – podíl odeslaných poptávek z celkového počtu návštěvníků. Tato čísla určují úspěch vašeho byznysu.